Hei, mina olen Kertu!

Hei, mina olen

Kertu!

Hei, mina olen Kertu!

Olen elanud ja hinganud turundust enam kui viisteist aastat – olen visionäär, kellel on alati vähemalt üks idee varuks ja piisavalt energiat, et see ka ellu viia. Mind kannab usk, et iga ettevõte peidab endas midagi vaimustavat – tuleb vaid leida viis, kuidas see lugu elama panna nii, et inimesed tahaksid sellest osa saada.

Olen elanud ja hinganud turundust enam kui viisteist aastat – olen visionäär, kellel on alati vähemalt üks idee varuks ja piisavalt energiat, et see ka ellu viia. Mind kannab usk, et iga ettevõte peidab endas midagi vaimustavat – tuleb vaid leida viis, kuidas see lugu elama panna nii, et inimesed tahaksid sellest osa saada.

Olen loonud ja juhtinud lugusid, mis on kasvanud brändideks: Mustamäe SüdaViimsi VillageAmpere PlusMustamäe Keskus ja Hedonism. Olen turundanud advokaadibürood, aidanud üles ehitada rahvusvahelist brändi mänguasjatootjal TY, töötanud Eesti suurimates meediamajades, esinenud mitmetel konverentsidel persoonibrändingu arvamusliidrina ja korraldanud sündmusi, mis on jäänud inimestele meelde kauaks pärast seda, kui tuled on kustunud.

Olen loonud ja juhtinud lugusid, mis on kasvanud brändideks: Mustamäe SüdaViimsi VillageAmpere PlusMustamäe Keskus ja Hedonism. Olen turundanud advokaadibürood, aidanud üles ehitada rahvusvahelist brändi mänguasjatootjal TY, töötanud Eesti suurimates meediamajades, esinenud mitmetel konverentsidel persoonibrändingu arvamusliidrina ja korraldanud sündmusi, mis on jäänud inimestele meelde kauaks pärast seda, kui tuled on kustunud.

Olen loonud ja juhtinud lugusid, mis on kasvanud brändideks: Mustamäe SüdaViimsi VillageAmpere PlusMustamäe Keskus ja Hedonism. Olen turundanud advokaadibürood, aidanud üles ehitada rahvusvahelist brändi mänguasjatootjal TY, töötanud Eesti suurimates meediamajades, esinenud mitmetel konverentsidel persoonibrändingu arvamusliidrina ja korraldanud sündmusi, mis on jäänud inimestele meelde kauaks pärast seda, kui tuled on kustunud.

Olen armunud sündmusturundusse, sest just seal sünnib päris kontakt – hetk, mil brändi sõnum muutub kogemuseks. Minu jaoks on turundus alati rohkem kui strateegia – see on lugu, tunne ja kohalolu, mis teeb ettevõttest midagi enamat kui lihtsalt nime.

Olen armunud sündmusturundusse, sest just seal sünnib päris kontakt – hetk, mil brändi sõnum muutub kogemuseks. Minu jaoks on turundus alati rohkem kui strateegia – see on lugu, tunne ja kohalolu, mis teeb ettevõttest midagi enamat kui lihtsalt nime.

Olen armunud sündmusturundusse, sest just seal sünnib päris kontakt – hetk, mil brändi sõnum muutub kogemuseks. Minu jaoks on turundus alati rohkem kui strateegia – see on lugu, tunne ja kohalolu, mis teeb ettevõttest midagi enamat kui lihtsalt nime.

Kui sa tunned, et su brändi lugu väärib kõlama hakkamist – räägime. Loome koos loo, mis paneb inimesed tundma. Ja mäletama. 

Kui sa tunned, et su brändi lugu väärib kõlama hakkamist – räägime. Loome koos loo, mis paneb inimesed tundma. Ja mäletama. 

Kui sa tunned, et su brändi lugu väärib kõlama hakkamist – räägime. Loome koos loo, mis paneb inimesed tundma. Ja mäletama. 

Olen ruumikujundaja ja looja, kes usub, et kõik on omavahel seotud – ruum, lõhn, valgus, heli, sõnad ja pildid. Kui need kõnelevad ühes keeles, sünnib tunne, mis jääb.

Olen ruumikujundaja ja looja, kes usub, et kõik on omavahel seotud – ruum, lõhn, valgus, heli, sõnad ja pildid. Kui need kõnelevad ühes keeles, sünnib tunne, mis jääb.

Olen ruumikujundaja ja looja, kes usub, et kõik on omavahel seotud – ruum, lõhn, valgus, heli, sõnad ja pildid. Kui need kõnelevad ühes keeles, sünnib tunne, mis jääb.

Olen tegutsenud loomevaldkonnas üle kümne aasta – alustasin blogist, mis kasvas poeks Höme, ja sealt edasi oma käekirjaks, mida tunneb ära nii interjöörides kui fotodes. Koostööd olen teinud kohvikute, restoranide, majutusasutuste ja brändidega, aidates igal ühel leida oma loo ja anda sellele kuju, mida klient päriselt tunneb.

Olen tegutsenud loomevaldkonnas üle kümne aasta – alustasin blogist, mis kasvas poeks Höme, ja sealt edasi oma käekirjaks, mida tunneb ära nii interjöörides kui fotodes. Koostööd olen teinud kohvikute, restoranide, majutusasutuste ja brändidega, aidates igal ühel leida oma loo ja anda sellele kuju, mida klient päriselt tunneb.

Olen tegutsenud loomevaldkonnas üle kümne aasta – alustasin blogist, mis kasvas poeks Höme, ja sealt edasi oma käekirjaks, mida tunneb ära nii interjöörides kui fotodes. Koostööd olen teinud kohvikute, restoranide, majutusasutuste ja brändidega, aidates igal ühel leida oma loo ja anda sellele kuju, mida klient päriselt tunneb.

Ma armastan luua tervikuid – kasutada olemasolevat, täiendada uut ja tuua kokku kõik meeled.
Kui soovid, et sinu brändi ruum, pilt ja tunne räägiksid sama keelt – räägime. Loome koos midagi, mis paneb inimesed tundma, et neid armastatakse. Väga. Väga.

Ma armastan luua tervikuid – kasutada olemasolevat, täiendada uut ja tuua kokku kõik meeled.
Kui soovid, et sinu brändi ruum, pilt ja tunne räägiksid sama keelt – räägime. Loome koos midagi, mis paneb inimesed tundma, et neid armastatakse. Väga. Väga.

Ma armastan luua tervikuid – kasutada olemasolevat, täiendada uut ja tuua kokku kõik meeled.
Kui soovid, et sinu brändi ruum, pilt ja tunne räägiksid sama keelt – räägime. Loome koos midagi, mis paneb inimesed tundma, et neid armastatakse. Väga. Väga.

Brette Saar

Hei, mina olen Brette!

Hei, mina olen

Brette!

Hei, mina olen Brette!

Kirjuta

kertu@emotionagency.ee

Helista

+372 5661 5695

Emotion Marketing OÜ